Moment ...
Shade

Agentka.cz  Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
 

 

Zadejte svoji profesi a město, např. asistentka praha nebo obchodník brno
Shade
 

Hledáte práci?

Aktuální nabídka práce v ČR


Sháníte zaměstnance?

Až podezřele snadný způsob, jak najít nové zaměstnance...


Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu

27.05.2016

Společnost Infosys BPO s.r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu v lokalitě .

Zaměstnavatel Infosys BPO s.r.o.
Adresa pracoviště
GEO: 49.817492, 15.472962
Úvazek , jednosměnný provoz
Plat 60 000 Kč
Nabízený plat je pro profesi marketingu nadprůměrný
Vzdělání Bakalářské
Požadujeme Angličtina - Aktivní
Práce s PC


Další informace

Místo výkonu práce: Praha 4
Sídlo: Holandská č.p. 872/9, Štýřice, 639 00 Brno 39
Kontaktní osoba: Žibřidová Ivana, e-mail: careers_CZ@infosys.com


Náplň práce:
o Vedení operativní agendy
o Vedení vícejazyčného F&A týmu (výběr, rozvoj, hodnocení, motivace, školení)
o Příprava podkladů pro interní a externí audit
o Aktualizace a zajištění dodržování procesů (oblasti VAT, Corporate Tax, Accounting & Trade legislations, Mergers&Acquisitions)
o Místo výkonu práce = Praha

Požadavky:
o 7let praxe v oblasti F&A
o Pracovní zkušenost v multikulturním prostředí shared service center/BPO výhodou
o F&A certifikace výhodou
o Výborná znalost PC
o Analytické a komunikační dovednosti
o Flexibilita
o Schopnost práce pod tlakem
o Minimálně bakalářské vydělání
o Plynná angličtina

Požadavky: Key responsibilities:
o Manage day-to-day operation to ensure client satisfaction with respect to Infosys operational methodology
o Provide leadership to the Finance and Accounting multilingual team in order to ensure accurate, reliable and efficient processes and accounts in compliance with client corporate policies and legal requirements
o Ensure that each team member understands and works towards achievement of their position's role and responsibilities by providing clear job description, goals and performance reviews
o Maintain a team environment of creativity and innovation
o Responsible for timely and accurate transactional processing and continuous improvement of Service Levels for the process in scope
o Participation in the design, implementation and continuous improvements of Shared Service processes to maximize customer satisfaction
o Prepare and foresee all necessary information required by internal and external Auditors, co-ordinate audit sessions
o Update the processes in order to comply with the frequent adjustments of the local and international laws with regards to VAT, Corporate Tax, Accounting & Trade legislations, Mergers and Acquisitions
o Participate in development and implementation of necessary data processing systems and revisions
o Participate in selection of talented individuals, ensure proper training, monitor performance, and provide feedback to achieve continuous staff member development
o Place of work = Prague

Requirements:
o 7 years of relevant work experience in F&A role
o Previous exposure to multicultural working environment in shared services center/BPO environment is an advantage
o F&A related certifications will be additional advantage
o Excellent user PC skills with knowledge of Finance & Accounting applications
o Analytical, interpersonal, and communication skills with strong problem solving abilities
o Flexibility and motivation
o Strong client orientation
o Ability to work under pressure
o Minimum Bachelor education
o Fluent English

Máte zájem o tuto práci?

Kontaktujte zaměstnavatele telefonicky a nebo mu přímo pošlete svůj životopis:

+420 515 914 761
Barbora Novotná


ID nabídky:  301216000

Další nabídky práce společnosti Infosys BPO s.r.o.

Další nabídky práce v lokalitě  »

Zdroj:  Úřad práce