Moment ...
Shade

Agentka.cz Brno  Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
 

 

Zadejte svoji profesi a město, např. asistentka praha nebo obchodník brno
Shade
 

Hledáte práci?

Aktuální nabídka práce v ČR


Sháníte zaměstnance?

Až podezřele snadný způsob, jak najít nové zaměstnance...


Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

01.05.2018

Společnost AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií v lokalitě Brno.

Zaměstnavatel AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Adresa pracoviště Palachovo náměstí 726
625 00 Brno
GEO: 49.1525925, 16.5039438
Úvazek nepřetržitý provoz
Plat 30 000 až 50 000 Kč
Nabízený plat je pro profesi technici nadprůměrný
Vzdělání ÚSV


Další informace

Obecně
Hledáme zkušeného seniorního technika pro podporu IP telefonie , pro poskytování řešení týkajících se událostí spojených s Cisco IP telefonním prostředím.
Tato pozice vyžaduje manažerské schopnosti, pokročilé komunikační dovednosti a také technické znalosti, které budou sloužit pro řízení a dohled nad probíhající spoluprací mezi našimi zákazníky a podpůrnými servisními týmy na straně AT&T, které se podílí na řešení komplexních IPT problémů v reálnem čase a k zabezpečení služeb dle dohod SLA.
Požadavky:
Úroveň 2 - pokročilá technická podpora pro produkty dodávané v režimu 24x7 - prostředí telefonických a hlasových služeb
Zodpovědnost za monitoring a reakce na technické hardwarové and softwarové problémy za využití různých testovacích nástrojů a postupů v rámci podpory
Konzultace se zákazníky a dodavateli
Pracovník podpory je styčnou osobou pro klienty - přijímá oznámení o problémech a zodpovídá za jejich včasné řešení sle sjednaných podmínek SLA
Aktivní řešení problémů, provádění oprav a změn v systému
Úzká spolupráce s interními a externími technickými týmy za účelem řešení problémů zákazníků.

Požadavky:
CCNA Collaboration / CCNA Voice certifikace nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti
Zkušenosti s monitoringem a spravováním MCS Serverů, UCS Serverů, CUCM/Unity Aplikací, Analogových Gateways, CME/CUE
Zkušenosti s nástroji network monitoringu a ticketovými systémy
Zkušenosti s Network a/nebo IP Telephony troubleshootingem a řešením technických problémů v zákaznickém prostředí
Pokročilá znalost LAN a WAN Inter-networking Devices - Routing, Switching, Subnetting
Pokročilá znalost a praktické zkušenosti s datovým tokem mezi různými síťovými platformami a jejich koncovými body.

Další preferované znalosti:
Vzdělání a kvalifikace:
Výborná úroveň angličtiny, slovem i písmem
Týmový hráč, zodpovědná osobnost s orientací na řešení a výsledek
Univerzitní vzdělání nebo ekvivalentní zkušenosti
2 roky praxe na obdobné pozici Síťové podpory a/nebo IP Telephony výhodou

Doplňující informace:
Tato pozice vyžaduje podporu v režimu 24/7 se směnným provozem
Pracovní doba: Po-Pá 9:00-17:30, později přesun na směnny (denní/noční) v budoucnosti.
Poznámka k volnému místu:
Zájemci se dostaví ve dnech 1.1.2017. - 15.1.2017 - mezi 10:00 až 14:00 hodinou na kontaktní adresu AT&T Global Network Services Czech Republic, s. r. o., Palachovo náměstí 726/2, 625 00 Brno, nebo další dny po předchozí telefonické dohodě.

souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Máte zájem o tuto práci?

Kontaktujte zaměstnavatele telefonicky a nebo mu přímo pošlete svůj životopis:

+420 518 723 240
Jakub Kovalský


ID nabídky:  351802880

Další nabídky práce společnosti AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.

Další nabídky práce v lokalitě Brno »

Zdroj:  Úřad práce