Moment ...
Shade

Agentka.cz Brno  Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
 

 

Zadejte svoji profesi a město, např. asistentka praha nebo obchodník brno
Shade
 

Hledáte práci?

Aktuální nabídka práce v ČR


Sháníte zaměstnance?

Až podezřele snadný způsob, jak najít nové zaměstnance...


Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

11.12.2016

Společnost AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií v lokalitě Brno.

Zaměstnavatel AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Adresa pracoviště Palachovo náměstí 726
625 00 Brno
GEO: 49.1525925, 16.5039438
Úvazek , nepřetržitý provoz
Plat 30 000 až 50 000 Kč
Nabízený plat je pro profesi technici nadprůměrný
Vzdělání ÚSV


Další informace

Obecně
Hledáme zkušeného seniorního technika pro podporu IP telefonie , pro poskytování řešení týkajících se událostí spojených s Cisco IP telefonním prostředím.
Tato pozice vyžaduje manažerské schopnosti, pokročilé komunikační dovednosti a také technické znalosti, které budou sloužit pro řízení a dohled nad probíhající spoluprací mezi našimi zákazníky a podpůrnými servisními týmy na straně AT&T, které se podílí na řešení komplexních IPT problémů v reálnem čase a k zabezpečení služeb dle dohod SLA.
Požadavky:
Úroveň 2 - pokročilá technická podpora pro produkty dodávané v režimu 24x7 - prostředí telefonických a hlasových služeb
Zodpovědnost za monitoring a reakce na technické hardwarové and softwarové problémy za využití různých testovacích nástrojů a postupů v rámci podpory
Konzultace se zákazníky a dodavateli
Pracovník podpory je styčnou osobou pro klienty - přijímá oznámení o problémech a zodpovídá za jejich včasné řešení sle sjednaných podmínek SLA
Aktivní řešení problémů, provádění oprav a změn v systému
Úzká spolupráce s interními a externími technickými týmy za účelem řešení problémů zákazníků.

Požadavky:
CCNA Collaboration / CCNA Voice certifikace nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti
Zkušenosti s monitoringem a spravováním MCS Serverů, UCS Serverů, CUCM/Unity Aplikací, Analogových Gateways, CME/CUE
Zkušenosti s nástroji network monitoringu a ticketovými systémy
Zkušenosti s Network a/nebo IP Telephony troubleshootingem a řešením technických problémů v zákaznickém prostředí
Pokročilá znalost LAN a WAN Inter-networking Devices - Routing, Switching, Subnetting
Pokročilá znalost a praktické zkušenosti s datovým tokem mezi různými síťovými platformami a jejich koncovými body.

Další preferované znalosti:
Vzdělání a kvalifikace:
Výborná úroveň angličtiny, slovem i písmem
Týmový hráč, zodpovědná osobnost s orientací na řešení a výsledek
Univerzitní vzdělání nebo ekvivalentní zkušenosti
2 roky praxe na obdobné pozici Síťové podpory a/nebo IP Telephony výhodou

Doplňující informace:
Tato pozice vyžaduje podporu v režimu 24/7 se směnným provozem
Pracovní doba: Po-Pá 9:00-17:30, později přesun na směnny (denní/noční) v budoucnosti.
Poznámka k volnému místu:
Zájemci se dostaví ve dnech 1.1.2017. - 15.1.2017 - mezi 10:00 až 14:00 hodinou na kontaktní adresu AT&T Global Network Services Czech Republic, s. r. o., Palachovo náměstí 726/2, 625 00 Brno, nebo další dny po předchozí telefonické dohodě.

souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Máte zájem o tuto práci?

Kontaktujte zaměstnavatele telefonicky a nebo mu přímo pošlete svůj životopis:

+420 518 723 240
Jakub Kovalský


ID nabídky:  351802880

Další nabídky práce společnosti AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.

Další nabídky práce v lokalitě Brno »

Zdroj:  Úřad práce