Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

01.05.2018

Společnost AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií v lokalitě Brno.

Zaměstnavatel AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Adresa pracoviště Palachovo náměstí 726
625 00 Brno
Zobrazit na mapě »
GEO: 49.1525925, 16.5039438
Úvazek nepřetržitý provoz
Plat 30 000 až 50 000 Kč
Nabízený plat je pro profesi technici průměrný
Vzdělání ÚSV

Další informace
Požadované dovednosti
Obecně
Hledáme zkušeného seniorního technika pro podporu IP telefonie , pro poskytování řešení týkajících se událostí spojených s Cisco IP telefonním prostředím.
Tato pozice vyžaduje manažerské schopnosti, pokročilé komunikační dovenosti a také technické znalosti, které budou sloužit pro řízení a dohled nad probíhající spoluprací mezi našimi zákazníky a podpůrnými servisními týmy na straně AT&T, které se podílí na řešení komplexních IPT problémů v reálnem čase a k zabezpečení služeb dle dohod SLA.
Požadavky:
" Úroveň 2 - pokročilá technická podpora pro produkty dodávané v režimu 24x7 - prostředí telefonických a hlasových služeb
" Zodpovědnost za monitoring a reakce na technické hardwarové and softwarové problémy za využití různých testovacích nástrojů a postupů v rámci podpory
" Konzultace se zákazníky a dodavateli
" Pracovník podpory je styčnou osobou pro klienty - přijímá oznámení o problémech a zodpovídá za jejich včasné řešení sle sjednaných podmínek SLA
" Aktivní řešení problémů, provádění oprav a změn v systému
" Úzká spolupráce s interními a externími technickými týmy za účelem řešení problémů zákazníků.
Požadavky:
" CCNA Collaboration / CCNA Voice certifikace nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti
" Zkušenosti s monitoringem a spravováním MCS Serverů, UCS Serverů, CUCM/Unity Aplikací, Analogových Gateways, CME/CUE
" Zkušenosti s nástroji network monitoringu a ticketovými systémy
" Zkušenosti s Network a/nebo IP Telephony troubleshootingem a řešením technických problémů v zákaznickém prostředí
" Pokročilá znalost LAN a WAN Inter-networking Devices - Routing, Switching, Subnetting
" Pokročilá znalost a praktické zkušenosti s datovým tokem mezi různými síťovými platformami a jejich koncovými body.
Další preferované znalosti:
Vzdělání a kvalifikace:
" Výborná úroveň angličtiny, slovem i písmem
" Týmový hráč, zodpovědná osobnost s orientací na řešení a výsledek
" Univerzitní vzdělání nebo ekvivalentní zkušenosti
" 2 roky praxe na obdobné pozici Síťové podpory a/nebo IP Telephony výhodou
Doplňující informace:
" Tato pozice vyžaduje podporu v režimu 24/7 se směnným provozem
" Pracovní doba: Po-Pá 9:00-17:30, později přesun na směnny (denní/noční) v budoucnosti.
Poznámka k volnému místu:
Zájemci se dostaví ve dnech 1.2.2017. - 15.2.2017 - mezi 10:00 až 14:00 hodinou na kontaktní adresu AT&T Global Network Services Czech Republic, s. r. o., Palachovo náměstí 726/2, 625 00 Brno, nebo další dny po předchozí telefonické dohodě.
souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  357237504

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/357237504

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.

Zdroj:  Úřad práce