Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního

08.03.2018

Společnost Město Cheb hledá nové zaměstnance na pozici Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního v lokalitě Cheb.

Zaměstnavatel Město Cheb
Adresa pracoviště 350 02 Cheb
Zobrazit na mapě »
GEO: 50.0777871, 12.3757816
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 17 360 až 26 110 Kč
Nabízený plat je pro profesi úředník podprůměrný
Vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadujeme Práce s PC
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - internet a elektronická pošta

Další informace
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).

Druh práce: úředník/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 3. dubna nebo dohodou
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn
- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn
- do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- odborné vedení v adaptačním procesu
- perspektiva dalšího možného zaměstnání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 21. března 2018 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Ladislavy Holcové, tel. 354 400 154, e-mail: holcova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Výběrové řízení proběhne dne 26. března 2018 v 8.30 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  412369664

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/412369664

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti Město Cheb

Zdroj:  Úřad práce