Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Úředník - sociální pracovník oddělení sociálně - právní ochrany dětí, odboru sociálních věcí

25.08.2018

Společnost Město Bruntál hledá nové zaměstnance na pozici Úředník - sociální pracovník oddělení sociálně - právní ochrany dětí, odboru sociálních věcí v lokalitě Bruntál.

Zaměstnavatel Město Bruntál
Adresa pracoviště Nádražní 994
792 01 Bruntál
Zobrazit na mapě »
GEO: 49.9934401, 17.4715801
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 25 000 až 30 000 Kč
Nabízený plat je pro profesi sociální pracovník podprůměrný
Vzdělání Bakalářské

Další informace
místo výkonu práce : Bruntál, Nádražní 20
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:

Úředník/ce - Sociální pracovník/ce
oddělení sociálně - právní ochrany dětí, odboru sociálních věcí


na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 11

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice povolení k trvalému pobytu dle příslušných právních předpisů
- dosáhla věku 18 let
- způsobilá k právním úkonům, bezúhonná, ovládá jednací jazyk

Další požadavky:
- ukončené vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tzn. minimálně

o vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, dále viz zákon

- odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou
- uživatelská znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- konvenčnost, flexibilita, komunikativnost, odolnost vůči stresům

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče


K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu

Nabízíme:
5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, vyplácení odměn a další benefity

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 21. 09. 2018 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL


Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 23.8.2018

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  438850816

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/438850816

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti Město Bruntál

Zdroj:  Úřad práce