Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Účetní

21.09.2018

Společnost Obec Bludov hledá nové zaměstnance na pozici Účetní v lokalitě Bludov.

Zaměstnavatel Obec Bludov
Adresa pracoviště Jana Žižky 195
789 61 Bludov
Zobrazit na mapě »
GEO: 49.9489427, 16.9236669
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 25 000 až 33 000 Kč
Nabízený plat je pro profesi účetní podprůměrný
Vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadujeme Práce s PC

Další informace
Místo výkonu práce : Obecní úřad Bludov, Jana Žižky 195, 789 61 Bludov

Druh práce: zaměstnanec na této pozici odpovídá za řádné vedení ekonomických agend obecního úřadu (komplexní účetní evidence obce, účetnictví dle pomocných analytických přehledů - PAP, daňová evidence pro účely DPH, měsíční účetní závěrky, zpracování a kontrola plnění rozpočtu obce, sestavení závěrečného účtu obce, evidence majetku a inventur) a dále odpovídá za dodržování rozpočtových pravidel a platných předpisů.

Platové zařazení: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů je pracovní místo zařazeno do 9. platové třídy

Pracovní poměr: na dobu neurčitou s možností okamžitého nástupu do pracovního poměru, s tříměsíční zkušební lhůtou.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
-státní občanství ČR (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR),
- minimální věk 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka

Požadavky pro podání přihlášky :
- střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- praxe účetní minimálně 5 let (není nutností v případě absolventů se středním vzděláním ekonomického směru ukončeného maturitní zkouškou)
- praxe účetní ve veřejné správě, samosprávě, znalost programu GORDIC, absolvované vzdělávání úředníků (zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu) dle zákona č. 312/2002 Sb., výhodou,
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, koncepčnost, práce i v týmu - flexibilita,
- občanská a morální bezúhonnost,
- znalost práce na PC,
- dobrý zdravotní stav

Náležitosti přihlášky :
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu , jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
- kontakty - telefon, email

K přihlášce je nutno doložit :
- strukturovaný životopis, vč. údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z evidence rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- kopie dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného studia

Po vyhodnocení došlých nabídek budou na ústní pohovory dne 16.10.2018 od 8.00 hod. na obecním úřadě písemně (e-mailem) pozváni ti uchazeči, kteří splňují požadovaná kritéria vypsaná ve veřejné výzvě dle výše uvedených požadavků.
Lhůta pro podání přihlášek: 10.10.2018 do 11.00 hodin
Místo podání: podatelna Obecního úřadu Bludov, Jana Žižky 195, Bludov
Adresa pro zasílání: Obecní úřad Bludov, Jana Žižky 195, 789 61 Bludov
Označení obálky: obálku označte "Veřejná výzva - účetní"
Informace podá: Ing. Zdeněk Kolínek, tajemník obecního úřadu, tel. 583301432

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  442916864

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/442916864

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti Obec Bludov

Zdroj:  Úřad práce