Agentka doporučuje
Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika
Obchodní zástupce
Zdeněk Stach -
Praha 9
21.09.2018
Společnost Obec Bludov hledá nové zaměstnance na pozici Účetní v lokalitě Bludov.
Zaměstnavatel | Obec Bludov |
Adresa pracoviště | Jana Žižky 195
789 61 Bludov Zobrazit na mapě » GEO:
49.9489427,
16.9236669
|
Úvazek | jednosměnný provoz |
Plat |
25 000 až 33 000 Kč
|
Vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadujeme | Práce s PC
|
Další informace
Místo výkonu práce : Obecní úřad Bludov, Jana Žižky 195, 789 61 Bludov
Druh práce: zaměstnanec na této pozici odpovídá za řádné vedení ekonomických agend obecního úřadu (komplexní účetní evidence obce, účetnictví dle pomocných analytických přehledů - PAP, daňová evidence pro účely DPH, měsíční účetní závěrky, zpracování a kontrola plnění rozpočtu obce, sestavení závěrečného účtu obce, evidence majetku a inventur) a dále odpovídá za dodržování rozpočtových pravidel a platných předpisů.
Platové zařazení: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů je pracovní místo zařazeno do 9. platové třídy
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s možností okamžitého nástupu do pracovního poměru, s tříměsíční zkušební lhůtou.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
-státní občanství ČR (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR),
- minimální věk 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
Požadavky pro podání přihlášky :
- střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- praxe účetní minimálně 5 let (není nutností v případě absolventů se středním vzděláním ekonomického směru ukončeného maturitní zkouškou)
- praxe účetní ve veřejné správě, samosprávě, znalost programu GORDIC, absolvované vzdělávání úředníků (zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu) dle zákona č. 312/2002 Sb., výhodou,
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, koncepčnost, práce i v týmu - flexibilita,
- občanská a morální bezúhonnost,
- znalost práce na PC,
- dobrý zdravotní stav
Náležitosti přihlášky :
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu , jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
- kontakty - telefon, email
K přihlášce je nutno doložit :
- strukturovaný životopis, vč. údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z evidence rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- kopie dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného studia
Po vyhodnocení došlých nabídek budou na ústní pohovory dne 16.10.2018 od 8.00 hod. na obecním úřadě písemně (e-mailem) pozváni ti uchazeči, kteří splňují požadovaná kritéria vypsaná ve veřejné výzvě dle výše uvedených požadavků.
Lhůta pro podání přihlášek: 10.10.2018 do 11.00 hodin
Místo podání: podatelna Obecního úřadu Bludov, Jana Žižky 195, Bludov
Adresa pro zasílání: Obecní úřad Bludov, Jana Žižky 195, 789 61 Bludov
Označení obálky: obálku označte "Veřejná výzva - účetní"
Informace podá: Ing. Zdeněk Kolínek, tajemník obecního úřadu, tel. 583301432
"Tato nabídka
již byla obsazena."
ID nabídky:
442916864
Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/442916864
Otevřít nabídku v samostatném okně
Další nabídky práce společnosti Obec Bludov
Zdroj: Úřad práce