Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Finanční referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje

11.01.2019

Společnost Město Cheb hledá nové zaměstnance na pozici Finanční referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje v lokalitě Cheb.

Zaměstnavatel Město Cheb
Adresa pracoviště 350 02 Cheb
Zobrazit na mapě »
GEO: 50.0777871, 12.3757816
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 18 230 až 27 420 Kč
Nabízený plat je pro profesi referentka podprůměrný
Vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadujeme Práce s PC
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - internet a elektronická pošta
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Další informace
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje.

Druh práce: finanční referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. března 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- dobré komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků
- znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- řidičské oprávnění skupiny B.

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo státní správě
- znalost účetnictví obcí
- základní znalost problematiky účtování dotací.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce
- možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 23. ledna 2019 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru projektového managementu a rozvoje Ing. Jany Krejsové, tel. 354 440 681, e-mail krejsova@cheb.cz.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb.

Termín pohovoru s uchazeči: 30. ledna 2019 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  457284096

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/457284096

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti Město Cheb

Zdroj:  Úřad práce