Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Customer and Software Support Specialist

18.08.2019

Společnost DHI a.s. hledá nové zaměstnance na pozici Customer and Software Support Specialist v lokalitě Praha.

Zaměstnavatel DHI a.s.
Adresa pracoviště Na vrších 1490
100 00 Praha
Zobrazit na mapě »
GEO: 50.068953, 14.481488
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 30 000 až 60 000 Kč
Nabízený plat je průměrný
Vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Další informace
Kontakt e-mailem.

Specialista zákaznické a produktové podpory (večerní/noční/víkendové směny)

Povinnosti a úkoly:
Práce na směny (15:00 - 23:00/23:00 - 7:00) dle týmové
rotace, zajištění pokrytí 24/7

" Bez přijímání příchozích telefonických hovorů (nejsme call centrum)
" Víkendové směny ve formě home office
" Zajištění 1. úrovně klientské podpory a podpory prodeje pro naše interní i externí klienty (B2B)
" Zajištění řešení technických problémů nebo stížností
" Koordinace a řešení potíží mezi pobočkami vedoucí ke spokojenosti klientů
" Udržování informačních systémů pro zákazníky v souladu s pravidly společnosti
" Přispívat k nastavení a zlepšování pracovních postupů

Kvalifikace:
" Minimálně 1-2 roky na pozici klientské podpory v mezinárodní společnosti
" Minimálně 1 rok zkušeností na obdobné pozici
" Flexibilita, vynikající schopnost komunikace - schopnost práce v týmu
" Schopnost sebemotivace, samostatná práce bez přímého dohledu nadřízeného
" Předchozí zkušenost v software license management
" Komunikace uvnitř týmu v angličtině (AJ plynně)
" Výborné znalosti MS Office
" Zaměření na detail a kvalitu, strukturovaný přístup
" Radost ze zlepšování a osobního růstu


Customer and Software Support Specialist (Evening / Night / Weekend shifts)
Responsibilities and challenges
Work on rotational shifts (4PM - 11PM / 11PM - 7AM) according to the team's
Rota, assuring a 24/7 coverage

" No external incoming phone calls (we are not a call center)
" Weekend shifts covered from home office
" Provide 1st level administrative sales and customer care support to our internal and external customers (B2B)

" Follow up on any technical issues or complaints, managing expectations for its
" resolution

" Coordinate & liaise across departments to guarantee stakeholders satisfaction
" Maintain customer information systems in accordance with company policies
" Contribute to the standardization and improvement of working processes


Výhody: příspěvek na volnočasové aktivity, stravenky, 5 týdnů dovolené navíc, firemní telefony

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  473900288

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/473900288

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti DHI a.s.

Zdroj:  Úřad práce