Moment ...

Agentka doporučuje

Cílené kampaně
pro zaměstnavatele
celá Česká republika

Obchodní zástupce
Zdeněk Stach - Praha 9


Úředníci - vedoucí provozně administrativního úseku oddělení správy budov odboru správy majetku pro komplexní zajišťování majetkové správy se zaměřením na pronájem bytů a nebytových prostor ve vlastnictví města

03.12.2019

Společnost Město Cheb hledá nové zaměstnance na pozici Úředníci - vedoucí provozně administrativního úseku oddělení správy budov odboru správy majetku pro komplexní zajišťování majetkové správy se zaměřením na pronájem bytů a nebytových prostor ve vlastnictví města v lokalitě Cheb.

Zaměstnavatel Město Cheb
Adresa pracoviště 350 02 Cheb
Zobrazit na mapě »
GEO: 50.0777871, 12.3757816
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 19 850 až 27 420 Kč
Nabízený plat je pro profesi úředníci podprůměrný
Vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadujeme Práce s PC
Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - internet a elektronická pošta
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Další informace
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 1 místa úředníka/úřednice - vedoucího/vedoucí provozně administrativního úseku oddělení správy budov odboru správy majetku.

Druh práce: úředník/úřednice - vedoucí provozně administrativního úseku oddělení správy budov odboru správy majetku pro komplexní zajišťování majetkové správy se zaměřením na pronájem bytů a nebytových prostor ve vlastnictví města
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Předpokládaný nástup: 3. února 2020 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po 8:00-18:00 h, Út 9:00-16:00 h, St 8:00-17:00 h, Čt 9:00-14:00 h, Pá 9:00-12:00 h.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (vzdělání ekonomického směru výhodou)
- organizační, řídicí a komunikační schopnosti
- dobrá znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 67/2013 Sb., kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty, ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky č. 269/2015 Sb., o rozúčtování nákladů na vytápění a společnou přípravu teplé vody pro dům, nařízení vlády č. 366/2013 Sb., o úpravě některých záležitostí souvisejících s bytovým spoluvlastnictvím, zákona č. 363/1999 Sb.
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), Word, Excel, internet
- řidičské oprávnění skupiny B.

Výhodou:
- zkušenost s řízením zaměstnanců
- znalost spisové služby - IS GINIS a programu WinDomy
- praxe v územní samosprávě, nebo v realitní kanceláři
- znalost anglického nebo německého jazyka.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní a společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutno předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru správy majetku Ing. Pavol Vančo, tel. 354 440 186, e-mail vanco@cheb.cz

Lhůta pro podání přihlášky: do 16. prosince 2019 (včetně), přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průb

"Tato nabídka
již byla obsazena."


ID nabídky:  504651776

Adresa nabídky: http://www.agentka.cz/cz/nabidka/504651776

Otevřít nabídku v samostatném okně

Další nabídky práce společnosti Město Cheb

Zdroj:  Úřad práce