Moment ...
Shade

Agentka.cz Praha  Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (with Russian a English knowledge)
 

 

Zadejte svoji profesi a město, např. asistentka praha nebo obchodník brno
Shade
 

Hledáte práci?

Aktuální nabídka práce v ČR


Sháníte zaměstnance?

Až podezřele snadný způsob, jak najít nové zaměstnance...


Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (with Russian a English knowledge)

01.05.2018

Společnost ACS Czech Republic s.r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (with Russian a English knowledge) v lokalitě Praha.

Zaměstnavatel ACS Czech Republic s.r.o.
Adresa pracoviště Praha
GEO: 50.0878114, 14.4204598
Úvazek jednosměnný provoz
Plat 15 000 až 23 000 Kč
Nabízený plat je podprůměrný
Vzdělání ÚSV
Požadujeme Ruština - Aktivní


Další informace

Místo výkonu práce: Praha
znalost R.J. Aktivní , A.J. pokročilý
Náplň práce: technická podpora pro zákazníky se smart phony a s podobnými technickými zařízeními, výhodou pracovní zkučenosti z call centra
Kontaktní osoba: Vorobyová Alexandra, tel.: 777488375,
e-mail: Alexandra.Vorobyova@xerox.com
Pracovní úvazek : plný, PP na 1 rok
Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory, budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří na na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem
pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra.
Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru.
Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Požadujeme: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se.
Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí a kolektiv; vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 a 22:00 hod od pondělí do neděle).
Poznámka ke mzdě: během 3-týdenního školení: 15.000,-Kč/měs. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca. dalších 10 týdnů): 19.000,- Kč/měs. Po ukončení zkušební doby: 21.000,- Kč/měs.
V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení (druhého úrovně zákaznické/technické podpory) - navýšení na 23.500,- Kč/měsíčně.
Po roce práce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce.

Máte zájem o tuto práci?

Kontaktujte zaměstnavatele telefonicky a nebo mu přímo pošlete svůj životopis:

+420 777 488 375
Alexandra Vorobyová


ID nabídky:  351129600

Další nabídky práce společnosti ACS Czech Republic s.r.o.

Další nabídky práce v lokalitě Praha »

Zdroj:  Úřad práce