Hledáte práci?
Sháníte zaměstnance?
Až podezřele snadný způsob, jak najít nové zaměstnance...
15.02.2018
Společnost Hotel Operations Brno, spol. s r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Organizátor akcí a banketů / Event executive v lokalitě Brno.
Zaměstnavatel | Hotel Operations Brno, spol. s r.o. |
Adresa pracoviště | Holandská 1022
639 00 Brno GEO:
49.1816698,
16.6051139
|
Úvazek | jednosměnný provoz |
Plat |
26 000 až 33 000 Kč
Nabízený
plat je
podprůměrný
|
Vzdělání | Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení |
Na pozici je nutné se přihlásit on-line na http://www.careers.marriott.com, číslo pozice 1800066O.
Do našeho luxusního hotelu Courtyard by Marriott Brno hledáme uchazeče na pozici Event Executive - Organizátor akcí a banketů.
Baví Vás práce s lidmi a organizace akcí? Rádi komunikujete s klienty a připravujete pro ně eventy na vysoké úrovni? Hledáte pracovní prostředí, kde jsou lidé a servis součástí fungující firemní kultury? V případě, že ano a věříte, že splňujete následující požadavky, budeme rádi, když o Vás uslyšíme.
Event Executive bude mít na starosti organizaci akcí a banketů v hotelu.
Požadujeme
- anglický jazyk na výborné úrovni
- zkušenost na obdobné pozici min. 1 rok
- zkušenost z oblasti organizace akcí optimálně z hotelového prostředí
- porozumění potřebám klientů
- uživatelská znalost práce na PC
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- spolehlivost, přátelské a profesionální vystupování
Nabízíme:
5 týdnů dovolené, strava zdarma, skvělý kolektiv, slevy na ubytování v rámci řetězce (6000 hotelů ve 120 zemích světa) , možnost kariérního postupu a transferu v rámci sítě, akce pro zaměstnance, rozvoj a školení
"Tato nabídka
již byla obsazena."
ID nabídky:
405917184
Další nabídky práce společnosti Hotel Operations Brno, spol. s r.o.
Další nabídky práce v lokalitě Brno »
Zdroj: Úřad práce
©2024 Agentka s.r.o.
O Agentce -
Služby -
Partneři -
Obchodní podmínky, ochrana osobních údajů -
Kontakt -
Reklama -
Mobilní verze